- Bossafund.pl
- Oferta
- FAQ
- Zmiana danych
Zmiana danych
- W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe na rachunku Bossafund?
W celu aktualizacji danych osobowych należy wydrukować dyspozycję aktualizacji danych, wypełnić i podpisać (wzór podpisu musi być identyczny jak na umowie) i odesłać pocztą na adres:
DM BOŚ S.A.
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 Warszawa
Wydział Obsługi Klientalub dostarczyć osobiście do jednego z naszych oddziałów.
Proszę pamiętać, iż w przypadku zmiany dokumentu tożsamości należy załączyć jego ksero.
- Jak mogę zmieniać rachunki bankowe, na które będę mógł wykonywać przelewy z rachunku Bossafund?
W celu zmiany rachunku bankowego należy wydrukować dyspozycję aktualizacji rachunków bankowych, wypełnić, podpisać (wzór podpisu musi być identyczny jak na umowie) i odesłać pocztą na adres:
DM BOŚ S.A.
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 Warszawa
Wydział Obsługi Klientalub dostarczyć osobiście do jednego z naszych oddziałów.
- Jak mogę zmieniać rachunki bankowe, na które będę mógł wykonywać przelewy z rachunku Bossafund?
Nasze inne usługi
Skontaktuj się z nami
Masz pytania?? Zadzwoń lub napisz do nas:
+48 (22) 50 43 104
801 104 104
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
Znajdź nasze placówki
Wybierz województwo, aby wyświetlić placówki Domu Maklerskiego BOŚ.
Informujemy, że rozmowy z naszymi pracownikami są nagrywane. W przypadku rozmów oraz korespondencji elektronicznej związanych ze świadczeniem usług przyjmowania i przekazywania zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych, wykonywania zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych, lub nabywania lub zbywania instrumentów finansowych na własny rachunek, zapis rozmowy zostanie udostępniony na żądanie osoby uprawnionej przez okres wymagany przepisami prawa, nie krótszy niż 5 lat.
