Otwarcie rachunku

Zwiń wszystko
Rozwiń wszystko
Główna treść

Spis dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o prowadzenie rachunku bossaFund dostępny jest na stronie internetowej Dokumenty.

DM BOŚ umożliwia klientom otwieranie rachunków drogą elektroniczną. W tym celu należy podpisać „Umowę ramową". Wniosek dostępny jest w menu [Dyspozycje > Otwarcie Rachunku], a podpisanie umowy następuje korespondencyjnie lub osobiście. Po aktywowaniu umowy w systemie transakcyjnym [Umowa Ramowa > Aktywna] można złożyć dyspozycję otwarcia rachunku bossaFund. Umowa o rachunek bossaFund jest wtedy zawierana elektronicznie w ciągu 24h w dni robocze. Klient może sobie oczywiście zażyczyć przesłanie wersji papierowej umowy.

Do otwarcia rachunku Bossafund niezbędne jest podpisanie Umowy Ramowej. Można to zrobić online, drogą korespondencyjną (za pośrednictwem kuriera lub poczty) lub osobiście (w centrali DM BOŚ lub jednym z naszych oddziałów).

Umowa Ramowa bardzo upraszcza otwieranie wszystkich rachunków dostępnych w DM BOŚ. Po jej podpisaniu i aktywacji, wystarczy elektronicznie otworzyć rachunek bossaFund – umowa o prowadzenie rachunku bossaFund dostępna jest wówczas w wersji elektronicznej (oczywiście na życzenie klienta zostanie dostarczona ich wersja papierowa).

W przypadku wyboru podpisania umowy za pośrednictwem kuriera prosimy postępować zgodnie z poniższą informacją:

  1. Umowy zostaną dostarczone kurierem pod wskazany adres (tylko na terenie Polski) wyłącznie do rąk własnych Klienta w ciągu 2 dni roboczych.  
  2. Kurier ma obowiązek potwierdzenia tożsamości adresata przesyłki przed jej doręczeniem, prosimy o przygotowanie dokumentu tożsamości.  
  3. Umowy muszą zostać podpisane bezpośrednio po doręczeniu, w obecności Kuriera, który ma 10 minut na obsługę. Klient zobowiązuje się do uprzedniego zapoznania się z treścią umowy dostępnej na stronie internetowej DM oraz przygotowania kserokopii dokumentu tożsamości.
  4. Podpisane dokumenty (2 egzemplarze umowy) wraz z kopią dokumentu tożsamości należy zapakować w kopertę i nadać jako przesyłkę zwrotną kurierowi.
  5. Powiadomienie o otwarciu rachunku zostanie wysłane na e-mail podany we wniosku rejestracyjnym. Jeden egzemplarz umowy z podpisami pracownika DM zostanie odesłany na adres korespondencyjny.
  6. Koszt Kuriera pokrywa DM BOŚ S.A.

W przypadku wyboru podpisania umów za pośrednictwem poczty, podpisane umowy wraz z kserokopią dokumentu tożsamości prosimy przesłać listem poleconym na adres:


Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 Warszawa


Prosimy pamiętać o:

  • złożeniu na umowach podpisów we wszystkich wyznaczonych ramkach,
  • przesłaniu kopii dokumentu tożsamości.

W przypadku podpisywania umów online, rachunek zostanie aktywowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przesłanych do nas dokumentów, najpóźniej do 24 godzin w dni robocze.

W przypadku podpisywania umów osobiście, po wcześniejszej rejestracji, niezbędna jest wizyta w Oddziale. Po podpisaniu umów przez klienta aktywujemy je niezwłocznie.

W przypadku wyboru podpisania umów za pośrednictwem Kuriera czas aktywacji umów nie powinien przekroczyć czterech dni roboczych. Kurier dostarcza podpisane dokumenty do DM BOŚ.

W przypadku podpisywania umów drogą korespondencyjną przygotujemy dokumenty niezwłocznie i wyślemy za pośrednictwem poczty. Po podpisaniu umów należy je odesłać na adres DM BOŚ. Cała procedura może potrwać około tygodnia.